YOGA

- Mental Styrka
- Fokus
- Meditation
- Rörlighet

Yoga finns i olika former och kan se mycket olika ut. Gemensamt är att med hjälp av fokusering, andning och en serie noga utvalda rörelsekombinationer tränar du styrka, balans och rörlighet till mjuk musik. Passen avslutas med en lång, härlig avslappning.

Nytta / Fördelar

Regelbunden träning kommer att få dig att känna dig starkare, smidigare och mer medveten både fysiskt och mentalt.

Om klasserna

De flesta av våra instruktörer bygger på poweryogans princip som är en fysisk yogaform med ett dynamiskt flöde i rörelserna. Hitta din favorit!

Om sal & material

Vi kör passen i lilla salen och yogamattor finns att låna.

Bokning

Passet kan bokas via webben. Om det finns lediga platser så går det även bra med drop-in. Biljetten hämtas i bokningsstationen i receptionen. Bokade platser hämtas ut 10 minuter före utsatt starttid.

Tänkvärt

Passen genomförs med fördel barfota. Du behöver inte ta med egen yogamatta, det finns att låna. Passet är 45, 60 eller 75 min långt.

Rörlighet
Styrka
Kondition
Koordination
Hopp

Innehåll / Moment

Allt arbete stretchar och stärker muskler, senor och ligament i hela kroppen.

Instruktörer

EnglishSwedish